پیام مدیرعامل

همکاران محترم و عزیز، ضمن سلام و عرض ادب و احترام، به پیشگاه یکایک عزیزان ، با توجه به راه اندازی سایت شرکت و سایر بسترهای ارتباطی از جمله پنل پیامکی ، لازم است نکاتی را با شما عزیزان مطرح نمایم.

موضوع مشکلات اقتصادی و زندگی وضعیت معیشت همکاران، اصلی ترین موضوع و با اولویت برای شرکت بوده و این شرکت همواره در سه سال اخیر تمام تلاش و پیگیری های لازم را از مبادی ذی ربط در بانک مهر اقتصاد قبل از ادغام و بانک سپه بعد از ادغام انجام داده است . لکن شرکت هیچگونه دخل و تصرفی در فیش های حقوقی همکاران نداشته و ندارد و کلیه پرداختی ها مطابق لیست اعلامی بانک سپه صورت می پذیرد؛ با توجه به اینکه شرکت وظیفه قانونی و اخلاقی خود می داند که جهت بهبود وضعیت معیشتی و امنیت شغلی عزیزان قدم بردارد، همواره سعی نموده در این مسیر گام بردارد، ارائه پیشنهاد و پیگیری انعقاد قرارداد 5 ساله با همکاران به هیات مدیره بانک مهر اقتصاد و مدیرعامل محترم وقت بانک که با لطف و عنایت ایشان منتج به نتیجه شد، ارائه طرح و پیگیری های متعدد از معاونت سرمایه انسانی بانک مهر اقتصاد سابق و رایزنی با مدیرعامل محترم وقت جهت پرداخت وام ریحان در سال 1398، پرداخت بیمه تکمیلی 50 درصد توسط بانک و ... بخشی از اقدامات موثر شرکت می باشد. در زمان بعد از ادغام نیز همواره مکاتبات و پیگیری های متعدد با مدیر عامل و قائم مقام محترم وقت بانک سپه و سایر مدیران ذی مدخل در حوزه های مختلف رفاهی و ... صورت گرفته  است که برخی از آنها از جمله وام 250 میلیون ریالی اخیر مورد موافقت بانک قرار گرفته و با برخی از درخواست های شرکت نیز مخالفت شده است. 

در پایان مجدد تاکید می گردد شرکت به خود وظیفه می داند امورات مختلف پرسنل عزیز را از بانک سپه پیگیری نموده و هیچگونه اقدامی که ذره ای به حقوق و منافع عزیزان خللی وارد کند، انجام نخواهد داد. از زحمات و همراهی تمامی عزیزان، تشکر و قدردانی نموده و با پشنهادات و انتقادات خود ما را در انجام خدمات مطلوب تر یاری رسانید.