پرداخت کسورات مالیات

با سلام و احترام؛
در خصوص موضوع اخیر، پرداخت کسورات مالیات که مورد پیگیری مکرر همکاران شرکتی قرار گرفته به اطلاع می رساند:

با توجه ابهامات مطروحه در خصوص معافیت مالیاتی در پارامترهای حقوق از قبیل هزینه مهد کودک، یارانه غذا، ایاب و ذهاب، بن کالا و پاداش ها و ... این شرکت اقدام به اخذ استعلام از سازمان امور مالیاتی نموده است تا در جهت احقاق حقوق و رفاه همکاران محترم موضوع شفاف گردد و موضوع در اسرع وقت تعیین تکلیف می گردد.

  • نظر به اینکه تاریخ معافیت ها در سازمان امور مالیاتی 12/04/1387 اعلام گردیده است به اطلاع می رساند که این شرکت فعالیت خود را از ابتدای سال 1396 آغاز نموده و در صورت احراز معافیت در آیتم های بند 1 این اطلاعیه، از ابتدای سال 1396 قابل پیگیری خواهد بود و در خصوص سنوات گذشته این شرکت هیچ گونه مسئولیت و تعهدی ندارد.
  • با توجه به اینکه کلیه مالیات های کسر شده از حقوق پرسنل به حساب سازمان امور مالیاتی پرداخت گردیده و این شرکت هیچ گونه نفع و ضرری در این خصوص نداشته است و مبالغ به سازمان امور مالیاتی پرداخت گردیده است و مبالغ نزد سازمان مذکور بوده ، خاطر نشان می گردد پس از اعلام نظر و اخذ جوابیه سازمان امور مالیاتی در مورد آیتم های معافیت مالیاتی، در صورت عودت مبالغ مالیات های کسر شده از سوی سازمان امور مالیاتی به حساب شرکت، این شرکت اقدام به پرداخت مبالغ به حساب همکاران محترم خواهد نمود و در غیر این صورت شرکت تا تصفیه مبالغ پرداخت شده به سازمان مذکور، از پرداخت های آتی به همکاران مالیات کسر نخواهد کرد.
  • همکاران گرامی می توانند در خصوص اطلاعیه های بعدی و مطلع شدن از جزئیات آن ، از طریق نمایندگان این شرکت در استانها اقدام نمایند.


لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید