اطلاعیه

شرکت آتیه سازان مهر اقتصاد از کلیه همکاران در طی شش سال مدت همکاری با این شرکت که در پیشرفت و توسعه آن نقش داشته اند تشکر و قدردانی می نماید.

علیرغم تعداد همکاران (حدود 2200 نفر) و با توجه به گستردگی نیروها در سراسر کشور به طور یقین فراز و نشیب هایی در اجرای خدمات به وجود آمد و شرکت تمام سعی و تلاش خود را نمود تا رضایت همکاران را جلب نماید گرچه در اجرا ، نقص ها و اشکالاتی به وجود آمد. بدین وسیله از صبر و بردباری همکاران گران قدر تشکر و قدردانی نموده و عيوب و كاستي ها و خطاها را با الطاف خود بر ما ببخشید.

با این مقدمه به اطلاع شما بزرگوار می رساند حسب اطلاعیه اداره کل امور کارکنان به شماره68/1402/3 مورخ 18/02/1402 مبنی بر انتقال نیروها به شرکت سپه نوین، کلیه نیروها اعم از خدمات، اداری، راننده، حقوقی و وصول مطالبات به شرکت مذکور از تاریخ 01/03/1402 به استخدام شرکت مزبور در خواهند آمد.

شایان ذکر است در خصوص پرداخت مزایای پایان کار، پس از ارسال اطلاعات کارکردی از سوی بانک و انجام محاسبات ، مزایای پایان کار پرداخت خواهد گردید.

در پایان مجددا شرکت آتیه سازان مهر اقتصاد مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه شما بزرگواران تقدیم می دارد و از درگاه ایزد منان دوام، عزت و سلامت را برای شما و خانواده محترمتان مسئلت می نماید.

شایان ذکر است شرکت آتیه سازان مهر اقتصاد با تجارب ارزنده قبل کما فی سابق فعالیت های بازرگانی، بیمه و تامین نیروی انسانی را ادامه خواهد داد.

 

                                                                                                            و من اله توفیق

 

 

 

 



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید